Články na tému nábory zamestnancov

Ako správne dohodnúť druh práce v pracovnej zmluve

Personalistika

Ako správne dohodnúť druh práce v pracovnej zmluve

Jednou zo zákonných náležitostí pracovnej zmluvy je druh práce a jeho stručná charakteristika. Zákonník práce bližšie nešpecifikuje, ako má byť druh práce uvedený. Je teda na zamestnávateľovi stanoviť ho správne a tak, aby sa, okrem iného, aj vyhol komplikáciám pri preraďovaní zamestnanca na inú prácu.

Rozdiel medzi zamestnávaním na pracovný pomer a na dohodu

Personalistika

Rozdiel medzi zamestnávaním na pracovný pomer a na dohodu

U zamestnávateľov často vzniká otázka, či uzatvoriť so zamestnancom dohodu alebo pracovný pomer. Hlavným rozhodovacím faktorom býva najmä výška odvodov, avšak každý zamestnávateľ by si mal v prvom rade uvedomiť to, či vzhľadom na charakter vykonávanej práce vôbec možno uvažovať o uzatvorení dohody.

10 tipov, ako efektívne napísať pracovný inzerát

Nábor zamestnancov

10 tipov, ako efektívne napísať pracovný inzerát

Jedným zo základných pilierov úspešného predaja každej spoločnosti je stručná a jasná špecifikácia produktu a vyzdvihnutie jeho výhod. Treba si uvedomiť, že rovnako aj pracovná pozícia je produktom, ktorý chce predávajúci = zamestnávateľ, úspešne predať kupujúcemu = uchádzačovi o zamestnanie.

Silvia Dutková

Silvia DutkováOdbremeňujem podnikateľov od komplikovanej personálnej agendy, pomáham im s nábormi, nastavujem HR dokumentáciu a vytváram GDPR riešenia na mieru, a to v začínajúcich aj v existujúcich firmách. Spolu s tímom realizujeme externé zamestnanecké prieskumy a hodnotenia zamestnancov. Viac informácií

Prejsť na začiatok stránky